Halloween House! Gesloten forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Halloween House

3 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Halloween House  Empty Halloween House

Bericht van holiday ma jan 25, 2016 2:48 pm

Nieuw topic, speciaal voor shettie Smile


Sabrina
Ze keek Shade aan. "The First in Line, ofcourse. What was your place Shade?" Ze keek Shade aan, een wenkbrauw optrekkend. Ze wist bijna zeker dat Sertius achter Shade stond. Dit kon inderdaad nog eens leuk worden. Ze had door dat slaven eigenlijk niet mochten praten, maar wie weet dat dit haar moment was om te laten merken dat ze misschien iets meer dan een simpele slaaf was. Ze durfde te wedden dat Sertius haar anders toch alleen maar zou minachten blijven, en zo kon ze niks uit hem krijgen.



Allison
' ik kijk ikor aan en als we alleen zijn vraag ik wat is de bedoeling? '
Maar ik ga douchen'

jullie laatste 2 reacties Smile

holiday
Admin

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 15-01-15

https://halloweenhouse.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van holiday ma jan 25, 2016 3:05 pm

Shade
Sabrina, je hoort me niet aan te spreken met Shade laat hij Sabrina weten. "The first won't necessary be the one who's chosen. Vampire don't care about positions or bloodlines. But if you really want to know, I'm currently the second in line. According to bloodlines, that is." antwoordde hij toch. Voor Sertius was dat oude informatie, natuurlijk.

Sertius
"Are you going to run for election, prince?" vroeg hij, en hij vroeg zich af wat de relatie was tussen de prins en deze slavin. Hij kande Shade al langer dan vandaag en hij had de vampier slaven zien vermoorden voor minder.

Ikor
"Dat we vriendschap sluiten met de bedienden hier, en proberen te achterhalen of Sertius iets te amekn heeft met de moord op caedis."

holiday
Admin

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 15-01-15

https://halloweenhouse.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van murillo. ma jan 25, 2016 3:32 pm

Sabrina
Ze draait met haar ogen. Fijn dat je dat nu pas verteld. Als je maar niet verwacht dat ik al te hard ga slijmen. "Well.. I guess bloodlines will have some use, at least. Why should they pick the brother of a terrible king?" Natuurlijk zou Shade met de verkiezingen meedoen. Wat was de beste manier om nog meer onschuldigen mensen te doden en op te drinken? Of ze verplicht bloed laten afgeven.. Ze durfde te wedden dat zelfs Genesis een beter aandeel kon leveren. Langzaam ging ze bezig met haar haren. Ze maakte ze los, en begon deze weer te vlechten. Telkens weer op een nieuwe manier. Om de tijd te doden.

murillo.

Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 18-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van holiday ma jan 25, 2016 3:43 pm

lol nu heb ik de neiging om mijn hele reactie in het engels te schrijven xd

Sertius
Hij grinnikte. "Vampires are just like wolfs. They will fight to determine the strongest, and the strongest will become their ruler. Caedis wasn't very strong, since he was pretty small, but he was smart and fast and a good warrior. We respected him enough for him to be our ruler.
We wouldn't ever pick the brother of a terrible king, but we won't allow that king to rule us either.
We would slash him as soon as we get a chance, and if we wouldn't get one, we would create one. And that's why this whole situation is so dangerous. Caedis was the only one that could keep us in check...."

Shade
Graag gedaan. Maar he, Sertius vind je aardig. Hoor maar naar wat hij allemaal tegen je zegt. "I won't. My chance isn't high enough, so why would I? I'm going to support Genesis... He's the best choose, I guess. The only one old and smart enough to make sure our race doesn't go wild. "

holiday
Admin

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 15-01-15

https://halloweenhouse.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van murillo. ma jan 25, 2016 4:29 pm

Ge bent niet alleen :') En Shade, damn it. Ga uit Sabrina's gedachten. Genesis was haar idee Razz

Sabrina
"Well, At least wolfs are loyal to the ones who serve them. Some Vampires, on the other hand, try to drink their blood and kill them" Met die woorden keek ze vanuit haar ooghoeken naar Shade. Volgens mij vind hij mij aardiger dan jou. Maar of dat zó moeilijk is. "If Caedis was the only one who could handle your kind, why did someon kill him? I guess it's hard to die from an old age as vampire being. Maybe someone who's participating in the election.." Ze wist niet of Sertius wilde meedoen, maar dit gaf haar zeker een kans om te zien hoe hij reageren zou bij het horen over Caedis dood.

murillo.

Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 18-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van Shetlandpony di jan 26, 2016 6:08 pm

Allison
' prima ik kijk hem aan gaan we beginnen?!'

Shetlandpony

Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 18-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van holiday ma feb 15, 2016 5:52 pm

Eig had dat nou echt niks met sab te maken, mur. Dat was mijn plan van in het begin al xd
*ge zijt of je bent btw
oke sorry voor mijn brak engels vandaag

Shade
Hij grinnikte. "Vampire are loyal too... But not to humanslaves. He, op je gemak jij. Trouwens, ik heb ook een hekel aan hem, dus dat maakt me niet uit "I actually think that's the case." ging hij verder. "Anyway, tha person who murdered him, knew him very well. Caedis wasn't as strong as he looked. Centuries ago, somewhere in the Middle Ages, he was struck by a disease. The Plague.
He survived, but it weakened his body. The person who poisoned him, knew this. If he had been healthy and well, the poison wouldn't have worked.

Sertius
Hij was zichtbaar verbaasd door de wending die het gesprek plotseling genomen was. "he was ill?" vroeg hij. Hij had een vermoedne gehad, dmisschien, maar meer niet. Maar Sertius herinnerde zich een periode waarin caedis van de aardbol verdwenen leek, en toen hij terug kwam, was de vampier bleker den magerder dan hij zich herinnerde. maar dat wou niks zeggen.

Ikor
Hij knikte. "Best. Wil je in de keukens beginnen, of ergens anders?" vroeg hij


holiday
Admin

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 15-01-15

https://halloweenhouse.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van murillo. ma feb 15, 2016 6:16 pm

Oh :') SAB ZEI HET EERDER
En goldyc, ik ben een nederlander. Geen belg. Ik ken die regels niet.

Sabrina
Ze draait met haar ogen. Tuurlijk maakt het je niet uit. Tot je hem nodig zal hebben. Hij weet wat hij doet Shade. Ik hoor het aan hem. Als hij plannen heeft om de nieuwe leider te worden.. zou ik Genesis in de gaten houden. "Is it known how he was poisoned? Many poisons are more toxic in greater amounts. He easily could have noticed if there was a huge amount of poison in his thea, blood, whatever... In that case.. the poison could kill a healthy vampire in greater amounts...." Sabrina dacht zelfvoldaan hieraan. Shade had haar dan wel eerder verteld dat het niet zo goed met haar zou eindigen als hij dacht dat ze hem vermoorden zou, ze wist dat Shade haar nodig had. En ze was zeker niet vergeten wat hij van haar had afgepakt, ondanks zijn beloftes. Want wat als het haar niet lukte...

murillo.

Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 18-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van holiday vr feb 19, 2016 5:18 pm

ik was het al van plan van voor Caedis daadwerkelijk dood was XD
Maakt mij niet uit , oftwel spreek je AN of tewel zet je alles in dialect, maar iets tussenin gaat niet lukken

Shade
Sertius is waarschijnlijk een van de meest sluwe vampiers ter wereld. beaamde hij. Als hij hier niks mee te maken heeft, ben ik een goedaardige mens. Maar Genesis is niet dom, hij weet evenveel als ik.
"It isn't know yet, but we think he's poisoned by his wine. It isn't sure, though. The illness - the plague, you know - lingered in his body. It was asleep, but we knew it could have been awaken at anytime. Whoever poisoned him, he didn't need much. He just had to awake the plague."

Sertius
De Pest was een ernstige ziekte.
In werkelijkheid had hij geweten dat Caedis ooit besmet was geraakt - indertijd was hij zelf al een vampier geweest. Maar hij was jong geweest en hij had nooit tot Caedis' kring van vertrouwden behoort. Bijgevolg was hem niets meegedeeld over de ziekte van de oude vampier. Maar er waren veel manieren om aan informatie te komen, en uiteindelijk had hij het, via via, ontdekt. Maar dat hoefde de anderen niet te weten. hij vertrouwde zowel Shade , als deze nieuwe slavin van hem niet.

holiday
Admin

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 15-01-15

https://halloweenhouse.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van murillo. vr feb 19, 2016 6:19 pm

Tss
Nee Goldyc, dat doe ik niet. Je bent een belg dus ga ik je grammaticaal oncorrect met Ge en Gij aanspreken

Sabrina
Genesis is niet dom, maar duidelijk dus niet onsterfelijk en ik weet niet tot hoever zijn kennis hem kan redden. Sertius is het soort man wat een revolutie op gang kan brengen, alleen al met een kleine groep fanatieke aanhangers. "To awaken something hidden... I was learned that did not happen with just a little berry which only makes you sick for a day. Thereby, the Black Death can be treated. You'll need antibiotics.. and he already had it. But since it was hidden, it wasn't that serious. Doesn't Antibiotica have any effect?"
Misschien was dit niet het beste moment om dit soort info te vragen. Ze leek niet op een slaaf als de andere. Maar dat was ze ook niet, en dat mocht Sertis van haar weten ook.

murillo.

Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 18-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van Shetlandpony vr feb 19, 2016 7:51 pm

Allison
' in de keuken lijkt me het handigst ik pak Een elastiek en doe me haren in me knot wel zo netjes...'

Shetlandpony

Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 18-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van holiday do feb 25, 2016 9:40 pm

Oke nee please no
Yah, antibiotica. Oeps, vergeten

Shade
Hij moest moeite doen een grinnik te onderdrukken. Sertius is niet de enige die dat kan... Maar je hebt wel gelijk. "It can be treated, yes ... When the victim's a human. I don't really know how it works, I'm a assassin, not a doctor. But vampires are no humans. And things like virusses and antibiotics... Well, they don't always do what they're supposed to do. But actually it doesn't really matter. My master is dead and we have a problem."
Sabrina's nuchtere opmerkingen deden hem akleig veel aan iemand denken , al probeerde hijd at te negeren. Sabrina was niet meer dan een niemand, een slaaf, end at moest hij onthouden - al zou hij wel zijn belofte jegens haar nakomen, als zij Sertius kon ontmaskeren.

Ikor
Hij knikte, dat leek hem ook het praktischte. De keuken was enkel en alleen bedoeld voor de mensen, maar misschien wel net daarom de drukste en gezelligste plaats binnen de hele villa. Vol jonge en oudere bedienden die even een half uurtje pauze hadden om te eten en drinken. En te praten - vooral dat. Hij nam Allison mee naar de keuken, liep met een ontwapend, scheve glimalch - scheef door de oude littekens die zijn gezicht verminkten - naar de kok en vroeg twee borden en wat te eten voor de slaven van heer Shade. hij kreeg al snel twee volgeladen borden, met een soort stoofpot erop, samen met een paar dikke sneden brood, en bracht ze naar een tafel, op elk hand een heet bord balancerend. hij zette ze neer op een drukke tafel. Mensen praatten graag tussen de soep en de pattaten door, had hij ondervonden - letterlijk.

holiday
Admin

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 15-01-15

https://halloweenhouse.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van murillo. do feb 25, 2016 11:11 pm

Shade. Vind jij je leven leuk? dan zou ik toch een klein beetje je mond houden over Sabs rang :')
En ja, Anitbiotica, maar bluf je er maar weer doorheen Razz

Sabrina
Niet de enige, wel de gene die we nu verdenken, en dus een van de bedreigendste... "I studied Animal Science, for a while. Before I found myself in that place of yours.. But I learned some things. Antibiotics works on bacteria, not on virusses. I just don't know how a bacteria could survive in someone who's actually death while antibiotics don't work... And he may be death, for real, but if you don't learn from problems and mistakes, how can you prevent them?" Ze keek Shade onderzoekend aan. Ze had het gevoel dat hij zijn blik probeerde te verwijderen van haar, en het onderwerp te veranderen. De vraag was waarom? Vond hij haar te opvallend bezig? Of was het te pijnlijk erover te praten? Wellicht, vond hij het gewoon niet fijn dat er een onderwerp was waar hij geen antwoorden op wist. Maar Sertius misschien wel. En anders Genesis wel. Ze zou kunnen ontsnappen en inbreken bij Genesis. Hij zou het doorhebben, later, maar wie weet had ze dan al alles wat ze nodig had. Als ze wist hoe vampieren gedood zouden kunnen worden, en hoe het werkt... Ze waren beide machtig en Genesis was nog een soort dokter ook. Ze kon het proberen, als ze wist hoe ze moest wegkomen. Want wat zou er gebeuren als ze geen bewijzen vond tegen of voor Sertius? het waren verschillende plannen en vragen, en ze had geen idee hoe een van die zou kunnen aflopen.

murillo.

Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 18-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van Shetlandpony vr feb 26, 2016 10:25 pm

Allison
' ik snap we niks van ikor wat wil shade nu precies?

Shetlandpony

Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 18-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van holiday ma feb 29, 2016 9:32 pm

Weer? Zo veel bluf ik niet? Alles tot hier toe verliep volgens plan. Behalve antibiotica XD Mur, maak het me nu niet té moeilijk he
Wacht wacht, ik ga het Sertius laten uitleggen (van Shade en blijven leven dan)

Ikor
'Shade wilt uitvinden wie de moordenaar van zijn meester was." antwoordde hij. "Hij verdenkt Sertius. Aan ons de taak om op zoek te gaan naar bewijzen die zijn verdenking - en redenering - staven."

Shade
natuurlijk zat hij nog steeds in sabrina's gedachten, en bijgevolg hoorde hij haar plannen. Je denkt toch niet dat ik je ooit in de buurt van Genesis ga laten komen, als je van plan bent een gif te stelen en daarmee vampiers te gaan doden. Niet dat zijn eigen leven hem zo veel kon schelen, maar hij mocht nog niet dood. Nog niet. hij was vast besloten ervoor te zorgen dat Genesis, of zijn broeder Lupus, op de troon kwamen, hun troon te verzekeren en dan Anil, Genesis' zoon te gaan opsporen en zijn onschuld te bewijzen. En de moordenaar van Caedis, zijn meester, ontmaskeren, natuurlijk. Overigens is er een reden dat bepaalde giffen of medicijnen niet werken op vampiers. Ik leg het je wel uit - later. Of ik laat het je door Genesis uitleggen, want die weet er meer van.
Goed, tijd voor deel twee. Sertius had al door dat Sabrina geen normale slavin was. perfect. Nu had hij een excuus nodig om Sertius en sabrina alleen achter te laten. Hij concentreerde zich op Sabrina, en dan vooral op haar kloppende hart en het bloed dat door haar aderen stroomde, warm en het ondr het oppervlak. Hij had nog steeds dorst en het duurde dan ook niet lang voor zijn ogen weer de akelig rode kleur aannamen. Hij richtte zich tot Sertius en vroeg, in het Latijn, of hij eens van zijn voeders gebruik mocht maken. De andere vampier stond dit natuurlijk toe, en Shade liet de twee alleen, nadat hij Sertius op het hart had gedrukt Sabrina vooral níks aan te doen - of er zwaaide wat .

holiday
Admin

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 15-01-15

https://halloweenhouse.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van Shetlandpony ma feb 29, 2016 9:39 pm

Allison
' oke laten we beginnen.'

Shetlandpony

Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 18-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van murillo. ma feb 29, 2016 9:46 pm

Het was een grap joh :') En tuurlijk maak ik je het moeilijk. Ik moet iets te typen hebben en ik weet nisk dus dan dit maar.
E ja Shade, weg van Sabs nek. TSSSK

Sabrina
Shit.. tuurlijk, Shade kon haar nog horen. Zou wel een stuk makkelijker zijn, dan zat er niet telkens iemand in mijn gedachten te turen. En fijn, zorg dan tenminste dat ik niet hoef in te breken.. Dan gaat Shade plots weg. Zonder uitleg. Of ja, met uitleg maar daar verstond Sabrina natuurlijk geen moer van. En op dat moment zat ze alleen met Sertius. Wat nu? Ze wilde niet al te opvallend zijn, maar deze stilte werd ongemakkelijk en het zou misschien een van de weinige momenten alleen met hem zijn. Momenten die ze nodig zou hebben.

murillo.

Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 18-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van holiday wo maa 02, 2016 9:20 pm

Ikor
Hij knikte. "Als jij je nou es bezig houdt met de jongens, daar?" stelde hij voor. "Dan ga ik nr de meisjes, de meeste daarvan ken ik al." En hij was ervan overtuigd dzat iemand zo mooi als Allison zonder moeite wat los zou krijgen uit de jongens.

Shade
Nou, wees blij dat het niet Genesis is die in je gedachten zit. antwoordde hij, waarna hij eraan toe voegde. Ik volg ook Sertius gedachten - ik weet al wat meer nu, maar nog niet genoeg. Kijk of je wat meer uit hem los kunt krijgen.... Grote kans dat hij tegen jou anders is dan tegen mij.

Sertius
Hij keek Sabrina aan en glimlachte vriendelijk. "You're not a normal slave." viel hij met de deur in huis. "Who are you and what are you doing here?"

holiday
Admin

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 15-01-15

https://halloweenhouse.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van murillo. wo maa 02, 2016 9:38 pm

Sabrina
Zo te horen hoef je niet eens gedachten te kunnen lezen hiervoor.. Ze keek Sertius aan. Hij was zeker slim, en ze moest hem niet onderschatten. "I've never given you a false name. Sabrina. It's from a latin origin, so it mustn't be hard to remember that name. So I suppose you'll try to remember the name. And I am a slave, but indeed, not a normal one. I'm here because Shade made a promise. I'm smarter then most humans. He has been years in a house. Drinking scared children and teenagers. Just so he could live, and felt comfortable enough. He didn't finish it in once. He saved everyone up. Because, obviously, our fear wasn't strong enough to make him stop. Then Genesis came. You know, because Caedis. And that's why I'm here. Shade took me with him, and promised some things. So I came with him. Sadly, he doesn't really appreciate me." Bij dat laatste, wrijft ze heel even over haar nek. "Anyway, he wants to know how Caedis died, and who killed him. And I, don't exclude anyone. Not Shade himself, not Genesis, not you, not anyone who could benefit from his death." Met dat keek ze Sertius scherp aan. "So if you want to keep the honor to yourself, I suppose you tell now. In that case, you would only have Shade at your back. Since I'll find it out anyway if its you. Or someone else." Dit zou genoeg gedachtes opleveren voor Shade. Als Sertius er wat mee te maken had, of meer wist, kon er zeker wat rond gaan in zijn gedachten. En daar ging het haar om, en niet om wat Sertius wel niet zou denken, en of het wel of niet iets met hem te maken had. Verder had ze niet gezegd dat hij het was, ze had gezegd dat ook hij in de gaten gehouden werd, en dat ze er alles aan zou doen de moordenaar te vinden.

murillo.

Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 18-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van holiday wo maa 02, 2016 9:55 pm

Sertius
"So Shade was sitting in a house the whole time? Who set him there? I think I missed something there.. What had he done?" vroeg hij. Sertius wist natuurlijkw el dat shade ruim een eeuw spoorloos was geweest , maar dat die ergens in een huis had gezeten, was vreemd voor hem. Bovendien was Sabrina's uitleg redelijk warrig voor hem, al had hij wel een flauw idee van wat ze bedoelde. Als Shade echt zo lang opgesloten had gezeten, was het logsich dat ie z'n mensen 'opspaarde'. Anders zou hij binnen de kortste keren sterven... Het was ene wonder dat de vampier niet krankzinnig was geworden. Hij glimlachte om Sabrina's volgende woorden. "Oh, he does appreciate you. He really does - I just think he didn't realize it yet.
Wat sabrina toen zei, verraste hem allerminst. "He's thinking I killed him, isn't he?" vroeg hij, al wist hij eht antwoord op die vraag wel zeker. Hij en Shade waren geen erg goede vrienden, en hij en Caedis waren openlijk vijanden geweest. Sertius kon nog net tot twee tellen.

holiday
Admin

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 15-01-15

https://halloweenhouse.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van murillo. wo maa 02, 2016 10:12 pm

Sabrina
"I Said 'Genesis came.' If someone else could get Shade out of that house, I'm sure he wouldn't have been there so long. And maybe he does. But all I can see, is just what I said. He needs me. God knows what happens right now in all of the thousand rooms here.." Ze keek even omhoog. Misschien vond Shade het niet erg fijn dat ze zo negatief over hem praatte, en misschien ook niet dat ze alles prijs gaf. Maar eigenlijk kon het haar niet veel schelen. Ze moest alleen even zijn woede uitbarsting weerstaan. "And yes. He asked me to get proof. Proof against the one who killed Caedis. And you, are his first suspect. Actually I just need proof you didn't do anything. That would be enough. After that, I'm gone." Ze keek Sertius aan. Was hij verbaasd? Teleurgesteld? Boos? Voelde hij zich betrapt? Shade... Sabrina was prima met mensen hun emoties, maar dit waren geen mensen. Het waren vampiers, monsters. Ze herinnerde zich een mes wat ze nog had kunnen meepakken. Vanuit haar ooghoeken keek even ze opzij. Een grote plant, en de vruchten eraan.. Waren giftig. Ze zouden hem, als vampier, zeker niet vermoorden, maar misschien, mits hij zou aanvallen, hem wel verwonden. Ze bleef daarna Sertius aankijken, en liet geen angst zien. Kwetsbaarheid deed het nooit goed. De muur om haar heen kon haar verdedigen, liet haar nuchter denken. Angst deed anders.

murillo.

Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 18-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van Shetlandpony do maa 03, 2016 8:07 pm

Allison
' ik loop rustig naar de jongens toe*
' en wat zijn jullie vandaag aan het doen ik kijk hun een voor een verleidelijk aan...'

Shetlandpony

Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 18-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van holiday zo maa 06, 2016 3:38 pm

Sertius
"Oh, no, it's not that he needs you. He can use you, of course, and you're smart enough to come in handy now. But don't think he really needs you - everything and everyone, is replaceable. You should ask him about the true reason he took you with him." Hij grijnsde, zonder een poging te doen zijn scherpe hoektanden te verbergen. Ze wist toch dzt hij een vampier was.
Hij luisterde naar de rest van Sabrina"s relaas, en het ontging hem neit dat haar blik naar de prachtige, maar giftige plant in de hoek gleed. "You won't achieve anything by trying to poison me. It wouldn't help you when you murder me. You would kill your main suspect. And the only reason I placed that plant here, in my 'welcomeroom' , is because it's poison doesn't work on vampires. I'm not such an idiot - I won't place a possible weapon here.
And , honestly, I didn't kill him. Why would I?"

holiday
Admin

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 15-01-15

https://halloweenhouse.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van holiday zo maa 06, 2016 3:43 pm

ow ja, Ikor, oeps

Ikor
Hij knoopte vloeiend een praatje aan met de kokkin, terwijl hij haar hielp met het kneden van brood. Een werkje dat behoorlijk lastig was voor hem, want hij kon weinig kracht zetten met zijn rechterhand, maar de kokkin leek het neit erg te vinden dat het wat trager ging. Ikor wist dat een kok, of kokkin, doorgaans heel goed op de hoogte was van wat er in haar keuken - en dus onder de bedienden - ging

holiday
Admin

Aantal berichten : 260
Registratiedatum : 15-01-15

https://halloweenhouse.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van Shetlandpony zo maa 06, 2016 5:12 pm

Kan iemand effe de jongens spelen waar Allison mee praat anders is het zo vaag...

Allison
' hoe was jullie dag'
*Ik ga nonchalant tegen het aanrecht aan leunen*

Shetlandpony

Aantal berichten : 333
Registratiedatum : 18-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Halloween House  Empty Re: Halloween House

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum